  • Data: 2021-02-10 19:36:46
    Temat: Re: Robot
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sirapacz napisał:

    > kupiłem kiedyś takie tanie wozidło viledy z jakiegoś lidla. Działa,
    > zadziwiająco dużo zbiera (albo mam taki syf...). Nie wraca sam do
    > bazy i wkurzające jest to, że jak znajdzie jakiś kabel czy większy
    > obiekt to potrafi na niego wjechać i się zwiesić.

    U nas w firmie jeden taki ukradł koledze ładowarkę do telefonu i schował
    ją w pakamerze. Znalazła się po tygodniu. Potem zabrał się za ściągnięcie
    monitora z biurka. Przyłapano go jak wytrwale szarpał kablem. To podobno
    jakiś topowy model -- jak rozumiem, wyposażony w sztuczną inteligencję.
    Te tańsze pewnie są głupsze, ale może nie aż tak złośliwe i wredne.

    --
    Jarek