eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina Domowego › Re: Rozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina Domowego
  • Data: 2010-02-17 13:06:02
    Temat: Re: Rozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina Domowego
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy rozstaw przednich powinien być taki sam szeroki jak tylnich
    > dla dobrego efektu? i wysokosc tez taka sama powinna zostać?

    W normalnym użytkowym mieszkaniu/domu za cholere nie zrobisz dobrego
    rozstawu, bo albo kanape trzeba wystawić na środek pokoju albo liczyc się z
    pewnymi ograniczeniami.
    U mnie jest tak: przednie głośniki stoją praktycznie obok telewizora,
    centralny leży na telewizorze, tylne stoją nie za kanapa, ale obok i sa
    skierowane w kierunku słuchaczy. Tylne głośniki stoją na podstawkach na
    wysokości uszu słuchającego. Sub może stać gdziekolwiek, bo on nie ma
    znaczenia - niskie dźwięi rozchodza sie równomiernie w przestrzeni.
    Oczywiście nie jest to superrozwiązanie, ale dla mnie ważniejsza była
    przestrzeń mieszkalna niż przestrzeń dźwiękowa. Zresztą i tak efekt jest
    niezły, choć bawiło mnie to 10 lat temu.