eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina Domowego › Re: Rozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina Domowego
  • Data: 2010-02-17 13:43:52
    Temat: Re: Rozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina Domowego
    Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie jest tak: przednie głośniki stoją praktycznie obok telewizora,
    > centralny leży na telewizorze, tylne stoją nie za kanapa, ale obok i sa
    > skierowane w kierunku słuchaczy. Tylne głośniki stoją na podstawkach na
    > wysokości uszu słuchającego. Sub może stać gdziekolwiek, bo on nie ma
    > znaczenia - niskie dźwięi rozchodza sie równomiernie w przestrzeni.
    > Oczywiście nie jest to superrozwiązanie, ale dla mnie ważniejsza była
    > przestrzeń mieszkalna niż przestrzeń dźwiękowa. Zresztą i tak efekt jest
    > niezły, choć bawiło mnie to 10 lat temu.

    Być może tak samo się stanie w moim (naszym) przypadku,
    ale jednak zawsze marzyło mi się rewelacyjne kino domowe
    prawdopodobnie to będzie ostatnia rzecz do domu jaką kupimy,
    ale 60cali plasma na pewno trafi na ścianę :)
    dlatego chcielibysmy miec instalcje na to przygotowaną.

    Mam okazję popracować czasami
    na plasmie 60cali i przyznam, że bardzo przyjemnie się pracuje na takim
    duzym ekranie
    mając komputer podłaczony, przeglądanie internetu, google earth, youtube
    itp, + klawiatura bezprzewodowa
    z touchpadem, na tak duzym ekranie to naprawde przyjemnosc.

    pozdrawiam