  • Data: 2022-01-19 17:15:56
    Temat: Re: Skraplająca się para wodna na ramach okien
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 19 stycznia 2022 o 06:16:17 UTC-6 Marek napisał(a):
    > Termoton.
    > Gwarancja jest 20 lat.
    > Raczej nie początku jeśli temp. na zew. spada poniżej -5.

    -5 i rosa to slabo.
    Naprawde slabo.
    U mnie bieda okna do -10 wytrzymuja suche. Ale sa naprawde biedne.

    Tak jak Pete pisze, pomacaj wokolo i zobacz czy jakies szpary sa. Czy pod palcem
    czujesz lekki przeciag.
    Moze uszczelki puscily?
    Moze trzeba doregulowac zatrzaski bo nie dociagaja okna do ramy dobrze?

    Ten 1cm rosy na szybie to oznaka ze to rama jest tu problemem.
    Ta rosa jest rowno na calym dole czy od strony zawiasu jest mniej?

    Omacaj, obejrz czy gdzies szczeliny sa.

    Jak masz mury porothermowe to moze byc tez feler z zlym wymurowaniem.