  • Data: 2012-03-27 16:29:54
    Temat: Re: Solar 2846kWh
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 marca 2012, 15:41:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Zestaw solarny- koszt min 8tys zł- jak kupisz i zamontujesz samemu. Jak z dotacjami
    to licz koszt 10tys zł;)

    Oplaca sie jeszcze w jednym wypadku. Ponoc kupa ludzi tak robi - zdradzil mi to
    ostatnio taki jeden instalator solarow. Biora zestaw za 7k pln (netto) ale instalator
    wystawia inwestorowi fakture na np. 15k netto (z 8% vat oczywiscie wiec juz
    instalator ma te 15% vatu w kieszeni), wieksza dotacja (uzyskana nielegalnie) dziela
    sie fifty fifty. W ten sposob zestaw moze kosztowac inwestora ~4k pln i wtedy to sie
    rzeczywiscie mu oplaca... Tylko w naturze nic nie ginie wiec taki inwestorek bogaci
    sie kosztem reszty spoleczenstwa ktore dorzucilo sie do tej nielegalnej dotacji :)
    Wszedzie nas wala i nawet sobie z tego nie zdajemy sprawy :-)
    pozdr.

    --
    Adam