  • Data: 2012-03-27 16:42:50
    Temat: Re: Solar 2846kWh
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 marca 2012, 16:29:54 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Oplaca sie jeszcze w jednym wypadku. Ponoc kupa ludzi tak robi - zdradzil mi >to
    ostatnio taki jeden instalator solarow. Biora zestaw za 7k pln (netto) ale
    >instalator wystawia inwestorowi fakture na np. 15k netto (z 8% vat oczywiscie >wiec
    juz instalator ma te 15% vatu w kieszeni), wieksza dotacja (uzyskana >nielegalnie)
    dziela sie fifty fifty.

    Wiesz nawet z miesiąc temu przy piwku mielismy podobny pomysł z kumplem który ma
    firme z usługami hydraulicznymi.
    Miałem się tylko zorientowac jak to jest z tymi dotacjami- bo teraz to poprzez bank
    trzeba. Nie miałewm czasu i temat odłożony ale jak widze ludziska już z tego
    korzystają

    >W ten sposob zestaw moze kosztowac inwestora ~4k pln i wtedy to sie >rzeczywiscie mu
    oplaca... Tylko w naturze nic nie ginie wiec taki inwestorek >bogaci sie kosztem
    reszty spoleczenstwa ktore dorzucilo sie do tej nielegalnej >dotacji :) Wszedzie nas
    wala i nawet sobie z tego nie zdajemy sprawy :-)

    Bo tak to jest z tymi dotacjami kto cwany to wykorzysta a reszta płaci.