  • Data: 2021-10-25 11:19:56
    Temat: Re: Szerokość ścieżki ogrodowej - jaka?
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek <k...@a...com> wrote:
    > Będę układał nowe ścieżki w ogrodzie. Obecnie mam ścieżki z
    > najzwyklejszych płyt chodnikowych 50x50 cm ułożonych pojedynczo z
    > odstępem 15 cm, tak więc trzeba robić kroki po 65 cm. Ścieżką nikt nie
    > chodzi parami, więc ta szerokość wydaje mi się wystarczająca.
    > Nowy pomysł jest taki, aby ułożyć płytki imitujące naturalny kamień.
    > Płytki mają wymiary 60x45 cm. Są dwie opcje: albo ułożę płytki dłuższym
    > bokiem wzdłuż, bez odstępów i będzie ścieżka o szerokości 45 cm.
    > Albo ułożę z odstępami w poprzek i będzie ścieżka szeroka na 60 cm.
> [...]

    Będzie brzydka. Jak te ogrodowe betonowe potworki udające rzeźby. Już
    lepsze te płyty, przynajmniej nie udają czegoś, czym nie są, i ich szarość
    i regularność im przystoi. A szerokość ścieżki z płyt? - wszak można z
    nich układać i szersze trasy, wystarczy płyty układać przesuwając co drugą
    np. w lewo o jakąś część ich szerokości...

    --
    XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: