  • Data: 2012-12-06 21:40:36
    Temat: Re: Teren zagrożony podtopieniem
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-06 10:16, Lisciasty pisze:

    > Akurat Czernica, ale o Długołęce też chętnie usłyszę, nawijaj Waść :]

    Czyli powiat wrocławski.
    Być może już widziałeś, ale popatrz sobie na WROSIP: www.wrosip.pl (może
    chwilami nie działać, bo migrują portal chyba, więc wtedy będzie
    działało www.serwis.wrosip.pl). Tam sobie możesz wyklikać bardzo dużo
    przydatnych rzeczy. I wyklikaj sobie, chyba w rastrach, mapkę
    wysokościową. Będziesz wiedział jak się kształtują poziomice w okolicach
    tej Twojej działki i z dużym prawdopodobieństwem przewidzisz jak się
    będzie Odra rozlewać przy wysokich stanach.

    Pozdrawiam,
    MW