  • Data: 2011-01-17 17:11:28
    Temat: Re: Test tabletek do zmywarek.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Jan 2011 21:29:28 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    > Bzdura. A slyszalas a aseptycznych liniach produkcyjnych?

    "Tylko jogurty firmy ... Zott nawet po miesiącu były " bez śladów
    kolonizacji" przez mikroorganizmy . Gdy napisała do producenta o podanie
    składu i wyjaśnienie skąd taka trwałość.... kazali jej zapomnieć o sprawie
    , bo to TAJEMNICA FIRMY ."
    http://www.ppr.pl/artykul-jogurt-byle-bez-konserwant
    ow-159596-dzial-1.php

    > Kolejny raz gratuluje kryterium wyboru produktow.

    > Mozna kupic ketchup Kotlin o dlugim terminie przydatnosci i z benzoesanem sodu
    > a mozna tez kupic inny ketchup (np. Heinz czy Helmanns) o tak samo dlugim
    > terminie przydatnosci do spozycia ale bez konserwantow.

    Kupuję Heinz. Choć nie wierzę w ich bajki o braku konserwantów. Ale sama
    też robię ketchup - mam full swoich pomidorów latem i jesienią.

    > Ale wg Twoich kryterow oceny
    > przydatnosci do spozycia one niczym sie miedzy soba nie roznia, bo wszystkie
    > musza byc naszpikowane chemia.

    Różnią się tylko tym, że jeden producent bardziej. Znasz ten kawał
    abstrakcyjny o dwóch wróbelkach?
    :-/