  • Data: 2011-01-17 17:28:43
    Temat: Re: Test tabletek do zmywarek.
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >"Tylko jogurty firmy ... Zott nawet po miesiącu były " bez śladów
    >kolonizacji" przez mikroorganizmy . Gdy napisała do producenta o podanie
    >składu i wyjaśnienie skąd taka trwałość.... kazali jej zapomnieć o sprawie
    >, bo to TAJEMNICA FIRMY ."
    >http://www.ppr.pl/artykul-jogurt-byle-bez-konserwan
    tow-159596-dzial-1.php

    Powtarzam - aseptycznosc zalatwia ci sprawe konserwantow (oczywiscie nie
    wszedzie). Tylko, ze nie kazdego stac i ma ochote na modernizacje linii montazowej.
    Woli wiec dosypac w normach "unijnych". Ale musi o tym wspomniec na opakowaniu.

    >Kupuję Heinz. Choć nie wierzę w ich bajki o braku konserwantów. Ale sama
    >też robię ketchup - mam full swoich pomidorów latem i jesienią.

    Takiego Heinza nie stac na skalanie wyrobionej przez tyle lat opinii...
    za dodany glubi konserwant bez jego wyszczegolnienia na opakowaniu.
    A uwierz mi, wielu pewnie by sie znalazlo zeby tylko ich i innym udupic.

    >Różnią się tylko tym, że jeden producent bardziej. Znasz ten kawał
    >abstrakcyjny o dwóch wróbelkach?

    Nie, sa produkty bez chemii i powiem Ci wiecej, dostepne nie tylko
    w sklepie ze zdrowa zywnoscia, ale normalnie - w sklepiku osiedlowym.
    Tylko trzeba umiec je znalezc. Niestety, wiekszosc ludzi kieruje sie przy zakupie
    tylko cena i wygladem opakowania (zdjec), zupelnie ignorujac fakt, ze kupuja jedna
    wielka bombe, kiedy obok stoi produkt podobny o zdecydowanie mniej szkodliwym
    skladzie. Coz.

    Poza tym, wiesz, ja wole kupic produkt bez chemii w skladzie, niz taki, do ktorego
    producent jawnie sie przyznaje - bo tam to juz na pewno sie jej najesz.