  • Data: 2020-09-14 08:55:43
    Temat: Re: Używane panele PV i faktura
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, bo falowniki idą na ebaya, a paneli jest na nas dwóch, na własne
    > potrzeby. Falowniki są słabe, a ja kupię sobie takie po 10kW. > Tylko jest
    mieszanka tych paneli, też każde mają inna kolorystykę.

    kto by zwracał na to uwagę - dobierzesz w grupy i będzie cacy:)

    > Zresztą jeszcze nie wiem skąd falowniki i ile założę tych paneli. Na
    > pewno przewymiaruję o 20-30%.

    też tak kombinuję by wziąć mniej tańszych(używanych) paneli aby
    zwiększyć uzyski w pochmurniejsze dni (czytaj chcę zwiększyć uzysk w
    zimie (tak, wiem o możliwości odbioru energii wyprodukowanej w lecie)