  • Data: 2022-08-15 14:53:00
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 15 Aug 2022 04:00:23 -0700 (PDT), w
    <9d4e07c0-186b-47d6-bca8-6b307e6a65ddn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > ONETFORBESNIERUCHOMOŚCI
    > "Ceny mieszkań schodzą z górki. To może być dobry czas na sprzedaż
    > To może być najlepszy czas na sprzedaż nieruchomości, twierdzi Bartłomiej
    Baranowski, analityk portalu Domiporta.pl. Ceny sprzedaży mieszkań, w niektórych
    miastach zaczęły spadać, a ponadto serwisy nieruchomościowe puchną od ofert z rynku
    wtórnego."
    > Może i czas na sprzedanie mieszkania dobry ale na kupienie zły i warto poczekać.
    Jak widać po zajawce artykułu nie tylko ja zauważyłem że rynek wtórny będzie kluczowy
    w cenach nieruchomości i cenach najmu.

    Po ile będzie średnia cena m2 mieszkania w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu za
    pół roku?