  • Data: 2022-08-15 16:35:33
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 15 sierpnia 2022 o 16:06:54 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Jeszcze dopiszę, to Ty "łyknąłeś" jak młody pelikan to co napisał ten
    > człowiek, bo to przecież Ty puściłeś ten artykuł na grupę.
    > Zacytowałeś jednak tylko fragment pasujący do Twojej tezy o "wyludnieniu",
    > pozostałą treść oddającą sens artykułu przemilczałeś. Takie coś to czysta
    > manipulacja w najgorszym wydaniu.
    >
    > TG
    Chciałbyś żeby wkleił cały artykuł? Podałem źródło każdy może go w przeciągu 20
    sekund znaleźć. Masz wizję że mieszkania będą drożały. Wolno ci się mylić. Mnie też
    wolno się mylić. Czas pokaże kto miał rację. Ale w tej chwili przepowiadając
    przyszłość można się oprzeć na danych z przeszłości ( wczoraj to też przeszłość)
    których podważyć się nie da. Bo co jest do podważenia jak GUS podał ilu mieszkań się
    fizycznie doliczył i policzył ile z nich stoi niezamieszkanych. Ma się poprawić bo
    jacyś Hiszpanie albo inni Francuzi kupią. Oni cały zaś kupują. 50 a może 100 rocznie.
    To wychodzi poniżej błędu statystycznego. I nic to nie zmienia bo już są 2 miliony
    pustych a za rok będzie 2,5 miliona pustych albo i wiecej. To są mieszkania po tych
    co niedawno zmarli. Czyli tylko niewielkich część jest w tragicznym stanie wizualnym.
    W Łodzi zawaliły się dwa domy które były przeznaczone do rozbiórki. Żadne mieszkanie
    w tych domach nie bylo w puli mieszkań bo zostały z niej wyłączone jak kamienice
    zakwalifikowano do wyburzenia.