  • Data: 2022-08-15 15:18:12
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 15 sierpnia 2022 o 14:52:41 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > i z Twojego linka:
    >
    > "Jeśli jako inwestorzy nie mamy pomysłu, na co przeznaczyć zarobione na
    > sprzedaży pieniądze, albo nie jesteśmy do tego zmuszeni sytuacją osobistą,
    > to warto się wstrzymać. Ceny nieruchomości prawdopodobnie zaczną z
    > powrotem rosnąć za kilkanaście miesięcy. Rozpocznie się kolejny cykl ich
    > wzrostu. Inwestowanie w nieruchomości to gra dla cierpliwych."
    >
    > TG
    Prawdopodobnie zaczną rosnąć za kilka miesięcy. Koniec cytatu. A cóż takiego
    przełomowego miało by się stać za kilka miesięcy że kupujący odzyskają zdolność
    kredytową? Tego nie napisali. Ale że prawdopodobnie wzrosną łyknąłes jak młody
    pelikan. Popusc wodze fantazji i napisz co się stanie za kilka miesięcy że ludziom
    przybędzie na tyle kasy że będą mogli kupować drogie mieszkania. Zapewne we wrześniu
    rząd przedstawi rachunek za wojnę i niemcy odpowiedzą że płacą i z własnej woli
    dołożą 30% górką.