  • Data: 2020-06-08 21:32:19
    Temat: Re: Wąż rozciągliwy elastyczny x-hose
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Krzysztof Gajdemski napisał:

    > Też mnie to trochę zastanowiło, ale wziąłem za dobrą monetę. Może to są
    > jakieś wersje karłowate albo wygodnie się ich używa przy zmniejszonym
    > przepływie?

    Ilekroć widywałem je w akcji, pod wpływem ciśnienia robiły się proste
    i sztywne niczym drąg. Próba zgięcia mogła doprowadzić do nagłego
    złamania i zatamowania przepływu. To może dobre gdy ktoś chce napełnić
    wodą jezioro zrobione w ogrodzie. Te jeziora podobno mają być teraz
    obowiązkowe przy każdym domu, więc wtedy i wąż strażacki może się przydać.

    Jarek

    --
    To jezioro damy tutaj, a ten niech sobie stoi w zieleni.