  • Data: 2020-06-10 11:09:44
    Temat: Re: Wąż rozciągliwy elastyczny x-hose
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 7.06.2020 o 15:17, k...@g...com pisze:

    > Czy wąż opisywany:
    > rozciągliwy / elastyczny / x-hose
    > wydłużający się po napelnieniu wodą trzykrotnie
    > jest cokolwiek wart?

    Wart jest 5 złotych. W sobotę na targu w salonie "Wszystko po 5 złotych"
    taki rozciągliwy zielony wąż był do nabycia, ale za 10 złotych - a ze trzy
    metry miał. Sto procent przebicia to rozbój w biały dzień w takim salonie,
    więc nie kupiłem, choć za pięć złotych może by się do czegoś w domu przydał.
    By nie wychodzić z salonu z pustymi rękami, kupiłem za 5 złotych łopatkę
    ogrodową. A co se będę żałował, gdy poprzednią zjadł pies. Znaczy cichcem
    pod krzakiem przegryzł drewniany trzonek i nawet nie wiem, który to zrobił,
    choć sprawdzałem, czy któremuś nie utknęła drzazga między zębami.

    Kawalerka na Winogradach już sprzedana? Tak z ciekawości pytam.