  • Data: 2011-01-20 08:02:24
    Temat: Re: Wlasny sterownik pogodowy
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:ih7dd8$o6h$1@opal.futuro.pl...

    > podpisywał umowy przez prawnika z klauzlami, że jak nie wykonają tak jak w
    > projekcie to nie płacę.
    > I żadnego płacenia tygodniówek.
    > Obwarowane by było wszystko od grubości spoiny między bloczkami przez to
    > jak mają zachodzić pustaki na siebie, jakie przesunięcie. Każdy punkt bym
    > opisał i kazał podpisać po prawej po omówieniu. Nawet skład zaprawy.

    Szkoda czasu. Z tego co pamietam to pisałes że conajmniej jednemu wykonawcy
    dopisałes sie do hipoteki w celu zabezpieczenia Twoich roszczeń. I co z
    tego? Pewnie i tak nic nie ugrałes. Jak bys chciał robic tak jak wyżej
    piszesz to nikt nie podjął by współpracy z Toba- no chyba że jakas potezna
    firma typu Budimex majaca swoich prawników.

    Krzysiek