  • Data: 2011-01-20 08:25:49
    Temat: Re: Wlasny sterownik pogodowy
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@g...com> wrote:

    > O ile dobrze pamietam to kiki mial inspektora, ktory jednak niczego
    > nie dopilnowal. Co Ci po inspektorze ktory ma taka sama wiedze jak
    > budowlancy? Tak robi od zawsze, tak zawsze robil i bylo dobrze etc ;-)

    Mnie latwiej bylo znalezc dobrego kierownika budowy (który pelnil funkcje
    kierownika i inspektora) niz uzerac sie z wykonawcami. Jesli ktos jest
    zainteresowany, to moge polecic co najmniej 2 takich w okolicach wroclawia.
    Koszt - ok. 1-2% calosci inwestycji.

    > Nie jestes w stanie tego sprawdzic zbyt dobrze przed budowa. A po to
    > juz musztarda po obiedzie - inspektor zaplacony, kasa stracona, a
    > fuszerki jak byly tak sa :) Samemu trzeba pilnowac i tyle! Budowa to

    Mój kolega budowlaniec ma bardzo konkretne zdanie na ten temat: Polacy na niczym
    tak sie nie znaja jak na leczeniu i budownictwie.

    > nie tasma produkcyjna w chinach - kazdy etap trwa. Spokojnie da sie
    > wszystko dobrze i dokladnie skontrolowac bez pospiechu :)

    Jesli ktos to lubi... Ja jestem zwolennikiem nadzoru. Placisz w ratach za swiety
    spokój. Inspektor odbiera fundamenty, mury, stropy, dach, tynki, wylewki,
    instalacje, montaz okien, parapetów, parkietu, glazury, suchej zabudowy,
    malowanie, tapetowanie itd. Jak trzeba to przeliczy jakas belke, podpowie co
    zmienic, jak zrobic, gdzie kupic...
    Ja na budowie kazdy temat zaczynalem od telefonu do kierownika. Poczawszy od
    wykopu pod fundamenty, skonczywszy na sadzeniu iglaków. Kosztowalo mnie to 1%
    calosci inwestycji. Uwazam, ze to najlepiej wydane pieniadze na mojej budowie.

    --
    Bartek