    From: Miroo <m...@C...LETTERSpl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
    Date: Tue, 26 May 2009 22:18:42 +0200

    Date: Sun, 17 May 2009 23:52:18 +0200, name: Borys Pogoreło:

    > Traktujesz hermetycznie zamknięte butelki jak bomby biologiczne, że każda
    > musi być w osobnym woreczku?

    Nie każda w osobnym ale wszystkie w jednej oddzielnej torbie.
    Z tę hermetycznością też bym był ostrożny... Sprawdź co domestos czy
    inny cillit potrafi zrobić kapiąc na ubranie/buty/tapicerkę w
    samochodzie.

    > Jak często kupujesz chemię gospodarczą?
    > Bo tę "agresywną" to kupuję zbiorczo, raz na kilka miesięcy.

    Jak mi się przypomni, że coś się kończy. Nie jestem tak dobrze
    zorganizowany jak ty. U ciebie wszystko tak na raz się kończy?

    > Pastę do zębów czy szampon ładuję bez żenady ze wszystkim do plecaka.

    Spadochroniarz? Turysta pieszy? Ja nie chodzę z plecakiem, a z torebką
    damską tylko okazyjnie :)
    ps. Strasznie mi się cisnęło pytanie "ten szampon to przed, czy za
    kasą?" ale jakoś dałem radę... bo w połączeniu z "bez żenady"
    zabrzmiało dwuznacznie :P

    Pozdrawiam
    Miroo