  • Data: 2020-07-28 20:39:17
    Temat: Re: Wybór mieszkania
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-28 o 20:18, Kadar pisze:
    > Witam wszystkich,
    > Na początek wyjaśnienie, dotychczas na grupie budowlanej tylko bywałem ale od kilku
    dni nie mogę wejść tam. W ogóle jakieś dziwne rzeczy dzieją się z moim kontem i
    grupami googlowskimi. Ponieważ wiem, że część osób z tamtej grupy bywa tu więc
    postanowiłem zadać pytanie tutaj. W końcu dotyczy to gotowego mieszkania a nie
    budowy.
    > Mam do wyboru 2 mieszkania nr 1 to mieszkanie raczej małe 3 poziomy ale poziom to
    jak jeden pokój. Urządzone i wykończone fatalnie. Na pewno trzeba będzie
    przeprowadzić generalny remont. Mieszkanie nr 2 w domu, w którym remont potrzebny na
    dzień dobry ale za to 140m2 (około). Raczej duża inwestycja.
    > Oczywiście nie mam pieniędzy. Na początek wystarczy na zakup a remonty w
    późniejszym czasie. Oba domy tak samo stare 1920 i 1930. W tym z 30 oczywiście wilgoć
    i podciąga wodę za to jest mikroklimat - trzyma przyjemny chłód. Raczej wilgoć nie
    grozi - południe Hiszpanii. No i mam dylemat co wybrać, oczywiście cena porównywalna.
    Jakieś podpowiedzi, porady?

    urzekło mnie "podchodzi wilgoć za to jest jest mikroklimat" :)
    No ale Hiszpania może rządzi się swoimi prawami, nie wiem...

    Zapytaj siebie czy chcesz w nocy biegać z sypialni do kuchni po szklankę
    wody przez 2 piętra. Potem już jakoś pójdzie bo myślę że byłeś w środku
    tych pokoików co piętro?

    --
    Irokez