  • Data: 2020-07-30 00:19:54
    Temat: Re: Wybór mieszkania
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.07.2020 o 22:37, Kadar pisze:

    > Gdyby ktoś zechciał rzucić okiem na zdjęcia to może jakieś wnioski, podpowiedzi,
    sugestie. W domu 2 martwią mnie ściany, te które się sypią i te fragmenty pęknięte.
    Pytanie czy powinienem się martwić?

    Jeśli jesteś jeszcze w miarę młody i latanie po schodach nie jest
    dla Ciebie problemem oraz nie zamierzasz w tym miejscu mieszkać
    do późnej starości, to bierz lokal nr 1. Ma duszę i wystarczy
    wszystko pomalować na biało, wywalić wielkogabarytowe graty, by
    stworzyć na dzień dobry przytulne gniazdko dla dwojga, bez dzieci.
    No i ten taras. Na czuja - ogólnie fajne miejsce. Zdjęcia lokalu
    nr 2 robią wrażenie typowej rudery - raczej do wyburzenia, niż do
    remontu. Metraż tego nie zmieni.