  • Data: 2020-07-31 20:52:29
    Temat: Re: Wybór mieszkania
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kadar napisał:

    > 20k. ale to to mój cały zapas. Jutro jadę jeszcze raz oglądać dom
    > nr 2 i zamierzam tym razem już bardzo dokładnie go obfotografować.

    Ja już sobie obejrzałem obie haciendy wirtualnie. Faktycznie, całkiem
    inaczej patrzymy na domy. Ja bym w ogóle nie zauważył, czy jest pralka
    czy jej nie ma. Za to widok z okna na Sierra Nevada -- o, to jest to,
    o co chodzi! Bliskie widoki też ważne, a tam wokół jest przestrzeń.
    Ten #1 stoi w ciasnej ulicy, jakichś widoków można spodziewać się
    dopiero z tarasu, może z ostatniego piętra. No i w ogóle sąsiedztwo
    fajne (do #2 wracam). Mieszkać na takiej wsi i mieć trzy minuty pieszo
    do *teatru*! Do Granady też pół godziny samochodem, jakby kto chciał
    większego miasta zażywać. No właśnie -- to już Andaluzja, nie Murcja.
    Jak dla mnie też plus.

    Co do zacieków, to jak coś stoi w sąsiedztwie ul. Wodnej, to można się
    tego spodziewać. A tak poważnie -- jeśli tynk odpada przy zachodniej
    ścianie, to pewnie efekt wody okresowo płynącej tą uliczką, co w górę
    idzie do rynku. Uliczka wąska i stroma, jeśli akurat pada, to tam musi
    być niezły rynsztok. Można się od tego odseparować.

    Co do #1, to poza tym ceglanym łukiem na dole niczego szczególnego nie
    widać. Ze zdjęć tarasu wnioskuje, że dość tandetnie wszystko wykonane.
    Ale też swój urok może mieć, ale w pierwszym kontakcie słabo mnie
    bierze. Okolica też gorsza.

    Fotki osobiste chętnie zobaczę. No i radzę przejść się po okolicy.
    To mi wygląda na symatyczną andaluzyjską mieścinę, można ją polubić.
    Trochę to inne niż Murcja.

    --
    Jarek