  • Data: 2020-07-30 17:47:40
    Temat: Re: Wybór mieszkania
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli jesteś jeszcze w miarę młody i latanie po schodach nie jest
    > dla Ciebie problemem oraz nie zamierzasz w tym miejscu mieszkać
    > do późnej starości, to bierz lokal nr 1.

    No i klasyka, żadnej jednomyślności. jeden tak drugi odwrotnie i weź teraz człowieku
    bądź mądry.
    Jestem stary i nie zamierzam tam mieszkać do jeszcze późniejszej starości. Tyle, że
    zamiary a realia to bardzo często 2 różne dziedziny. Mój zamiar był taki, że przyjadę
    tu, kupię działkę, zbuduję mały dom dla rodziny i będziemy mieli wspólna wspaniałe
    miejsce. Realia zrobiły się takie, że jestem sam, muszę na gwałt kupować coś do
    mieszkania i nie wiem co będzie dalej.

    > Ma duszę i wystarczy wszystko pomalować na biało, wywalić wielkogabarytowe graty,
    by
    > stworzyć na dzień dobry przytulne gniazdko dla dwojga, bez dzieci.
    > No i ten taras.

    Zgodzę się, że duszę to ewentualnie można w to tchnąć jeśli sporo się przerobi. Nawet
    mam koncepcję jak i co: na dole zrobiłbym taki living room z toaletą, piętro to
    kuchnia, a trzeci poziom to sypialnia połączona z pokojem do pracy (więcej z tego się
    nie da wycisnąć). Taras taki sobie. Nie jest rewelacją. Bardzo mały, właśnie dostałem
    plany tego domu a tam jest napisane, że ma 15m2. Jak na standardy hiszpańskie to taki
    niewielki balkon.

    > Zdjęcia lokalu > nr 2 robią wrażenie typowej rudery - raczej do wyburzenia, niż do

    > remontu. Metraż tego nie zmieni.

    Nie mam doświadczenia w remontach więc biorę to na wiarę.

    K.