  • Data: 2020-07-29 01:24:49
    Temat: Re: Wybór mieszkania
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > urzekło mnie "podchodzi wilgoć za to jest jest mikroklimat" :)
    > No ale Hiszpania może rządzi się swoimi prawami, nie wiem...

    Właśnie na grupie budowlanej te wszystkie kwestie wyjaśniałem. W pewnym sensie to
    standard. Stoją sobie domy i jak popada to całe ściany wilgotne i ciągnie od spodu bo
    tu nie ma fundamentów. Ale te deszcze to jak w Polsce przelotna mżawka. Potrafi padać
    przez 5 min i to cały deszcz.

    > Zapytaj siebie czy chcesz w nocy biegać z sypialni do kuchni po szklankę
    > wody przez 2 piętra. Potem już jakoś pójdzie bo myślę że byłeś w środku
    > tych pokoików co piętro?
    Z tą szklanką to sobie poradzę, bieganie rzeczywiście nie najlepsze rozwiązanie z
    innych powodów.
    K.