  • Data: 2021-01-18 20:39:29
    Temat: Re: Zaczyna się
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2021 o 18:59, budynPL pisze:

    > to tylko reakcja na to aby aborcją likwidować "cierpienia dziecka" - wykazałem
    tylko brak logiki

    Nie. Wykazałeś się tylko brakiem wiedzy i/lub wyobraźni. Aborcja
    medyczna nie polega na wyszarpywaniu płodu z brzucha matki. A taki
    przekaz w sposób manipulatorski sączą tzw. wojownicy pro life od lat,
    chociażby poprzez rozwieszanie drastycznych billboardów na ulicach.

    Tak więc dla twojej wiedzy oraz dla logicznego wsparcia - tak,
    terminacja ciąży z wskazań medycznych ogranicza cierpienie zarówno
    płodu, jak i późniejszego dziecka oraz jego matki.

    >"kiedy

    > człowiek może zabić człowieka"...).
    > to nie jest emocja tylko fundamentalne pytanie. Ale fakt ze budzi
    > emocje - bo nie ma
    > logicznych i racjonalnych argumentów uzasadniających aborcje (poza tym jednym
    > o zagrożeniu życia) - zatem odpowiedzią musi być krzyk, wyciąganie religii, itp
    > No chyba ze ktos sie zmierzy z wyzwaniem opisania innych kryteriów dopuszczalnosci
    zabijania.

    A zapytajmy inaczej - kiedy, w jakiej sytuacji i na jakiej moralnej
    podstawie można ustawowo zmusić drugiego człowieka do niewyobrażalnego
    cierpienia oraz patrzenia na cierpienie swojego dziecka aż do
    nieuniknionej śmierci?

    Ewa