  • Data: 2021-05-07 11:04:04
    Temat: Re: Zatargi sasiedzkie i płot
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja tam nie wiem kto jest w tym sporze idiota i czy to jest spor.
    > Po prostu jedna strona chce sie odizolowac od drugiej i chce zrobić to
    > po swojemu.
    > Ja tylko pytam w imieniu strony chcacej budowac płot :-DDD

    Wczoraj u Jaworowicz były dwa młode małżeństwa, sąsiedzi i koledzy od
    dzieciństwa. Do niedawna. Teraz okazało się, że granica działki jednego
    z nich przechodzi przez środek mieszkania drugiego (był błąd w
    dokumentacji). I zaczęło się, ci ludzie wzajemnie robią sobie piekło, a
    koszty rozmaitych spraw niedługo sięgną 100 tys zł