eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane › Re: Zbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane
  • Data: 2022-01-14 17:56:54
    Temat: Re: Zbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2022 o 01:34, a a pisze:
    > Wodę z deszczu, deszczówke, wolno zbierac jedynie do otwartych beczek, które są
    doświetlane promieniami slonca i napowietrzane.
    nie wiem gdzie to przeczytałeś, ale sposób przekazu, technika
    manipulacji, powinna Ci zaświecić w głowie wielką czerwoną lampkę.
    Stwierdzenie zawarte w temacie, jest absolutną bzdurą. dowód? proszę
    bardzo. czy muchomory można jeść? Można, ale (w odpowiednio dużej
    ilości) tylko raz w życiu.

    (ciach)

    wycinam stek informacji które sa prawdziwe, ale totalnie niczego nie
    wnoszą do dyskusji. bardzo mi tutaj pasuje stwierdzenie które padło w
    filmie gliniarz w przedszkolu: chłopcy mają penisy, a dziewczynki
    pochwy. prawda, tylko co z tego?

    czy z nasz, albo gdzieś słyszałeś o kimś kto PIJE wodę deszczową? No bo
    jak sobie poczytasz co sam podlinkowałeś, szkodliwość jest po spożyciu,
    nie umrzesz bo na ogródku masz beczkę z gnijącą wodą do podlewania trawy.

    ja deszczówkę łapię, ale nie przyszło mi do głowy żeby ją pić. bardzie
    martwią mnie kupy gołębi które deszcz spłukuje.
    no i dodaję chlor.

    ToMasz