  • Data: 2020-11-12 15:46:31
    Temat: Re: Zużycie energii elektrycznej na głowę w Polsce
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-12 o 15:26, Lisciasty pisze:

    > Kurde ale ten wykres pokazuje prawie 4 tys. kWh na mieszkańca i to jeszcze w 2014
    roku!
    > Czy oni czasem po prostu nie brali zużycia całego kraju włącznie z przemysłem i
    koleją i dzielili na 38 milionów? ;)
    Właśnie też to samo napisałem, ale to jeszcze pikuś, popatrz na Norwegię
    23MWh ale powiedzmy ma trochę przemysłu i koleje, ale Islandii
    to już nie kumam, dobili do 55MWh !!!, przeliczając to daje ciągły pobór
    ponad 6kw na godzinę przez każdego :) czyli ciągłe włączone kilka farelek.

    --
    Janusz