  • Data: 2010-02-19 18:00:04
    Temat: Re: blacha kwasoodporna w kuchni
    Od: mayky <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ok, jakos niedowierzalem temu silikonowi, dzieki tak zrobie
    > jak mowisz:)

    ja zużywam zawodowo jakies 2 kartony ( kiszek nie kartuszy )
    dziennie , uwierz to naprawdę mocno trzyma jeśli jest dobrze położone
    dla przykładu ...
    ściana z płyt warstwowych 3,5 m x 1,2 ( moduł )wysokości , dobrze
    sklejona w zamkach
    nie bylo szans tego rozerwać a musiałem 6 takich zestawów sklejonych
    razem przestawic , wiec całą ścianę położyliśmy w 6 chłopa przeniśli
    i znowu postawili :-);-)

    Ważne żeby bylo odtłuszczone i suche

    Mayky