  • Data: 2014-04-27 22:59:06
    Temat: Re: bojler elektryczny dla 2 starszych osob
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-27 20:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Może niewygodnych dla ciebie, bo ktoś może sam sobie tę anodę wymienić
    > i może paru klientów stracisz, ale to nie oznacza że są głupie.

    Cóż może być niewygodnego dla mnie.
    Ani nie sprzedaję bojlerów, ani ich nie naprawiam, ani ich nie serwisuję
    i nie mam zamiaru tego robić.
    Co jeszcze wymyślisz i jakie cechy mi jeszcze przypiszesz?

    > Mowa była ogólnie o różnych "haczykach" w gwarancjach - dlaczego
    > wziąłeś to do siebie? "Uderz w stół a nożyce się odezwą?"

    Naprawdę jesteś aż tak głupi?
    Kto pisał o tych haczykach w gwarancjach?
    Kogutek i ja.
    Może teraz sobie zaczniesz przypisywać nasze wypowiedzi, a nam swoje
    chamskie zaczepki i inwektywy,. które uskuteczniasz pod naszym adresem?

    > No dobra, szmato - p47 już został zgłoszony do prokuratury (i chyba go
    > nawet znaleźli, bo ostatnio się uspokoił). Teraz kolej na ciebie.

    "Szmatę" to sobie poszukaj w najbliższej rodzinie.
    Ja nie stosuję wobec ciebie tego typu inwektyw i wypraszam sobie abyś
    mnie tak nazywał.

    > Swoją drogą - czy ty czasem nie podpisywałeś się jakiś czas temu jako
    > "news"? I prokuratura namierzyła twoich dziadków w jakieś pipidówie, u
    > których korzystałeś z sieci a oni wnusia kryli?

    Tylko umiesz atakować starsze osoby gazem oraz zaczepiać gówniarzy na
    grupach dyskusyjnych, by później latać po prokuraturach i sądach.
    Na szczęście w sądzie już się na tobie poznali i odpowiednio docenili
    twoją niewinność i wiarygodność.

    > Najwyraźniej - skoro w odróżnieniu od normalnych wymagają specjalnych
    > kluczy do wymiany elementu który normalnie ma własny gwint i jego
    > odkręcenie nie powinno wymagać żadnego klucza.

    Opowiadaj, opowiadaj te bajeczki. Jak odpowiednio długo będziesz
    opowiadał to być może staną się prawdą.
    Narzędzia są potrzebne zawsze do wymiany anody. Tyle, że w niektórych
    bojlerach wystarczą płaskie klucze 10 i 13 i ewentualnie 17 lub
    masywnego klucza typu "żabka", a w innych trzeba użyć kluczy
    specjalistycznych lub dużych "żab", kosztujących po 500-800zł.
    Niestety miałem także okazję rozkręcać bojler do którego były potrzebne
    mało popularne klucze płaskie o rozmiarach 12 i 14
    Są na tyle nietypowe, że często ich po prostu nie ma w kompletach,
    zwłaszcza 12

    > Jak ty mu będziesz doradzał - na pewno.
    >
    > Ja bym zaproponował rzucenie okiem do instrukcji obsługi i
    > sprawdzenie, jak wygląda "szalenie skomplikowana procedura" wymiany
    > tak naprawdę dużej śruby.

    A ja na twoim miejscu zastanowiłbym się ile kosztuje klucz, który jest w
    stanie odkręcić taką śrubę, z gwintem 5/4 czy 6/4 albo też i 2 cale,
    który jest w stanie odkręcić gwint z odpowiednio dużym momentem
    obrotowym, bo po roku czasu kamień i rdza tak zakleszcza gwint, że
    trzeba się nieźle natrudzić, aby puścił.
    Nawet z gwintami 3/4 i 1 cal bywają problemy, bo się potrafią tak mocno
    zakleszczyć, że łeb korka się potrafi się "obrobić" i do wykręcania
    trzeba użyć sposobu.

    > Może ta firma, która chyba sponsoruje ci ciągłe powtarzanie jej nazwy,
    > zamiast wydawać pieniądze na tak żałosnego marketoida poświęci środki
    > na zracjonalizowanie konstrukcji.

    Ach, któraż to firma mnie sponsoruje?
    No to skoro masz uczulenie na firmę Galmet to może jeszcze inne firmy:
    Reflex - polska firma, korek 1 cal oraz 5/4 cala
    Hewalex - polska firma, korki 1 cal oraz 5/4 cala.
    Biawar - polska firma, korki 1 cal oraz 5/4 cala
    Regulus - czeska firma, korek 5/4 cala
    Buderus - polska marka należąca do Grupy Bosch, korki 6/4 cala
    Elektromet - polska firma, która poza korkami 5/4 cala oraz 6/4 cala,
    stosuje jeszcze większe korki, bo 2 cale.

    Ciekawe co jeszcze wymyślisz, kłamco i konfabulatorze?
    Specjalnie dla twojej wiadomości, że by ci żal dupę ściskał - od tych
    wszystkich firm czerpię korzyści :)

    > [ciach pomówienia ze strony ludzkiego gnoju]

    Tylko uważaj, żeby ci żyłka nie pękła.

    > Jeśli nie podasz mi danych kontaktowych umożliwiających złożenie pozwu
    > udowodnisz tylko, że jesteś tchórzliwym śmieciem, kłamcą, oszustem i
    > śmierdzącym wrzodem na obliczu ludzkości, którego słowa są warte tyle
    > samo, co największe bajki czołowych propagandzistów przestępczych
    > reżimów z Goebbelsem na czele.

    Dla ciebie mogę być tym kim chcesz. Masz rację, że się boję. Boję się
    tak samo jak każdego, niezrównoważonego i psychicznie chorego bandyty,
    który mógłby mnie zaatakować gazem.