  • Data: 2014-04-28 00:58:07
    Temat: Re: bojler elektryczny dla 2 starszych osob
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik uzytkownik napisał:
    > Niestety miałem także okazję rozkręcać bojler do którego były potrzebne
    > mało popularne klucze płaskie o rozmiarach 12 i 14
    > Są na tyle nietypowe, że często ich po prostu nie ma w kompletach,
    > zwłaszcza 12

    Każdy szanujący się mechanik ma komplet takich właśnie kluczy - bo za
    sześciokątnymi łbami śrub M8 nie nadąży... Takoż każdy szanujący się
    mechanik ma klucz paski 13-17 (w kompletach nie ma) - bo jest to
    wyjątkowo poręczne narzędzie, większość (poza tymi z łbem 14 i
    najrzadszymi - z łbem 12) śrub M8 i praktycznie wszystkie M10 (te na
    szczęście praktycznie zawsze mają łeb 17) - znacznie potrafi
    przyspieszyć robotę.

    Tak więc nie pisz że dwunastka jest dziwna.

    --
    Darek