  • Data: 2014-04-28 02:47:23
    Temat: Re: bojler elektryczny dla 2 starszych osob
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2014 22:59, uzytkownik pisze:

    > Cóż może być niewygodnego dla mnie.

    Coś musi być, bo strasznie się rzucasz na pomysł samodzielnej wymiany anody.

    [ciach]

    > Naprawdę jesteś aż tak głupi?

    To nie ja się gubię w wątku.

    > Kto pisał o tych haczykach w gwarancjach?
    > Kogutek i ja.

    Owszem. Przytaknąłem, że kanciarze mogą różne dziwne warunki w
    gwarancjach drobnym druczkiem dodać, ale to jest tylko powód do
    odrzucenia takiej oferty w całości.

    [ciach]

    > "Szmatę" to sobie poszukaj w najbliższej rodzinie.

    Ja twojej rodziny, skurwysynu, nie tykałem.

    > Ja nie stosuję wobec ciebie tego typu inwektyw i wypraszam sobie abyś
    > mnie tak nazywał.

    Tia, a Goering sobie wypraszał odpowiadanie przed trybunałem
    norymberskim. Jak mnie będziesz oczerniał to ja to będę odpowiednio
    komentował, zakłamana szmato.

    > Tylko umiesz atakować starsze osoby gazem oraz zaczepiać gówniarzy na

    Jaki starsze osoby, zakłamana szmato?!

    [ciach reszta bełkotu]

    > Opowiadaj, opowiadaj te bajeczki. Jak odpowiednio długo będziesz
    > opowiadał to być może staną się prawdą.
    > Narzędzia są potrzebne zawsze do wymiany anody. Tyle, że w niektórych

    Mhm. Śrubokręt zawsze. Dodałbym jeszcze gumowy młotek do ostukania tego
    całego zespołu grzałki, bo kamień potrafi to ładnie skleić. Ale już sama
    anoda akurat w przypadku mojego modelu (Regent lub jakoś podobnie) to
    był po prostu trzpień z małym miedzianym gwintem i wykręciłem go
    ręcznie. A żadnym siłaczem nie jestem.

    > bojlerach wystarczą płaskie klucze 10 i 13 i ewentualnie 17 lub
    > masywnego klucza typu "żabka", a w innych trzeba użyć kluczy
    > specjalistycznych lub dużych "żab", kosztujących po 500-800zł.

    Tia, i może jeszcze specjalnego komputera resetującego licznik przebiegu
    anody za 10'000zł?

    > Niestety miałem także okazję rozkręcać bojler do którego były potrzebne
    > mało popularne klucze płaskie o rozmiarach 12 i 14
    > Są na tyle nietypowe, że często ich po prostu nie ma w kompletach,
    > zwłaszcza 12

    ROTFL

    Te, "fachowiec" - 12 i 14 to jedne z najpopularniejszych "kalibrów" i
    miałem je nawet w najtańszym "chińskim" zestawie, jaki sobie kiedyś kupiłem.

    Ot, teraz wszedłem sobie na stronę LM, wpisałem zestaw kluczy" i voila -
    za niecałe 50zł masz klucze płaskie 8, 10, 12, 13, 14, 17, 19, 22 mm

    Rzeczywiście, straaaaaaaaaaasznie nietypowe. Aż podstawowy tani zestaw
    trzeba kupić, kłamczuszku.

    [ciach opisy]

    A nie prościej było kupić taki z wkręcanym gwintem w zespół grzałki?

    Wyjmujesz grzałkę, przy okazji można ją skontrolować, wykręcasz starą
    anodę, wkręcasz nową i voila. No chyba że teraz się okaże, że to jest
    jakiś strasznie egzotyczny wynalazek albo wręcz tajna produkcja, która
    normalnie na rynek nie trafia ;->

    > Tylko uważaj, żeby ci żyłka nie pękła.

    > Dla ciebie mogę być tym kim chcesz. Masz rację, że się boję. Boję się
    > tak samo jak każdego, niezrównoważonego i psychicznie chorego bandyty,
    > który mógłby mnie zaatakować gazem.

    Psychicznie chorych to szukaj w swojej rodzinie - twoje dolegliwości
    mogą być dziedziczne. Brak honoru, ukrywanie się za dziećmi i
    anonimowością też mogą być skutkiem ogólnego zdegenerowania twojej rodziny.