  • Data: 2023-05-24 23:51:16
    Temat: Re: czy pierwszy pokos już był?
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 24.05.2023 o 21:39, Lisciasty napisał:
    > Kury są w planie, ale na razie czasu na nie nie ma

    Ale to przecież żaden czas, samo sobie żyje. Raz w tygodniu obczyścić
    kurnik. Przy dobrej organizacji to kwestia 10 minut tygodniowo, tylko
    kurnik trzeba zrobić przemyślany. No i jajka raz dziennie podebrać, ale
    to kwestia 15s po drodze do skrzynki na listy.

    > Ślimaków mamy od cholery, ktoś kiedyś wspominał że kaczki zżerają
    > ślimaki. Prawda to? Kury chyba też powinny, one wpierniczą wszystko ;)

    O kaczkach nic nie wiem. A ślimak to takie miłe stworzenie, co prawda
    mało pożyteczne, ale nikomu nie wadzi swoim byciem. Moje kury tak czy
    inaczej ślimaków nie ruszają, ale u mnie występują tylko winniczki.
    Gdyby jakiś mniejszy egzemplarz się napatoczył, to kto wie.

    Skąd ta niechęć do brzuchonogów?

    Mateusz