  • Data: 2023-05-25 01:52:57
    Temat: Re: czy pierwszy pokos już był?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Daje radę? - na jakiej powierzchni?

    Komfortu nie ma.
    Ona chyba jest do 350 m, ja mam więcej, więc mógłby być wyższy model.
    Do tego wkurza brak inteligencji, zwłaszcza że robot sprzątający dom
    (tańszy) ją posiada i sprząta lepiej niż ten kosi.

    Koszenie odbywa się poprzez jazdę do przodu w przypadkowym kierunku, a
    po dojechaniu do przeszkody, obrót o randomowy stopień i dalej w przód.

    Niemniej, nie dopłaciłbym kilku tys za to żeby robił równe paski na
    trawie...