  • Data: 2022-01-16 21:43:15
    Temat: Re: czym najepiej ciąć opony?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 16 stycznia 2022 o 21:12:05 UTC+1 ptoki napisał(a):
    .

    > Nie wierzcie w bzdury "wolnych mediow"...
    Dobrze piszesz.
    A przy okazji z dzisiaj:
    Na spacer z piesami do lasu polazlem.
    Gdzieś tam w rowie widzę 4 niedawno(bo łażę tam często) wyrzucone opony.
    Miejsce takie że z "miasta" że 4 km ktoś te opony wiózł.
    Pszoka mamy nieopodal centrum- idiota zamiast wieźć do lasu mógł szybciej, bliżej,
    za darmo do pszoka oddać.
    Ale idiota
    Co do palenia smieciami- że dwa lata temu się smieciucha pozbyłem i gazem grzeje.
    Ale jak smieciucha miałem to wszystkie śmieci nadające się do spalania gdybym w nim
    palił to może jedno popołudnie na miesiąc by zeszlo a energi z tego tyle że wannę
    wody bym zagrzał.