  • Data: 2022-01-16 21:54:50
    Temat: Re: czym najepiej ciąć opony?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 16 stycznia 2022 o 21:44:26 UTC+1 ptoki napisał(a):

    > Mnie sie w glowie nie miescilo ze po wprowadzeniu obowiazkowych oplat i odbiorze
    smieci komus sie bedzie chcialo ladowac smieci na auto, lac benzyne w bak, jechac w
    las, zrzucac smieci (okazjonalnie marznac) jak moze wrzucic w kubel i miec zalatwione
    jak i tak placi.

    Generalnie toto działa, ale jest troche wyjatków, np. działalność gospodarcza (płacą
    po staremu, od ilości...), więc dalej im sie opłaca :(
    + np. działające na szaro firmy remontowe, gruz, resztki mebli... niby wywożą, ale po
    co płacić, jak w lesie za free? :(

    No i u mnie na wsi jest trochę domów używanych weekendowo, niby można zadeklarować
    "budynek letniskowy" i jest dość tanio, ale nie ma kiedy wystawić, ciotka już kilka
    razy przyłapała takich na wrzucaniu worków śmieci po weekendzie do kosza na
    przystanku PKS...