eGospodarka.pl

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieczym najepiej ciąć opony? › Re: czym najepiej ciąć opony?
  • Data: 2022-01-17 18:55:53
    Temat: Re: czym najepiej ciąć opony?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    poniedziałek, 17 stycznia 2022 o 08:50:02 UTC-6 Myjk napisał(a):
    > Sun, 16 Jan 2022 12:44:25 -0800 (PST), ptoki
    > > Jak wykle tak jak JKM mowil, cos sie wprowadzi, bedzie drozej oryginalny
    > > problem i tak pozostanie nie rozwiazany a pojawia sie nowe.
    > Nono, tej JKM to taaaaki oświecony. Tylko że bezpańskich śmieci jest jednak
    > zdecydowanie mniej, twierdze to jako bezpośredni obserwator mieszkający w
    > otulinie warszawskiego parku krajobrazowego.

    Mniej ale jednak taki onet czy ludki tutaj nadal narzekaja ze lasy zasmiecone a
    powietrze zapirenione. To jak jest?
    Poprawilo sie bardzo czy jednak nie do konca bardzo?
    No i wspomniane problemy z odbiorem "nietypowych smieci".
    Juz nie wspomne ze to tylko rąbek problemu bo ci co smieci odbieraja czesto ich ani
    nie skladuja ani nie utlylizuja ani nie recyklinguja ani nawet do tej mitycznej
    szwecji nie wysylaja bo jednak to gówno z zachodu zjezdza do Polski a z hameryki
    plywie kontenerami do azji.
    Ty sie martw a biznes nasmieci milion razy bardziej niz ty. Ale to nawiasem, jak se
    ulzyc to konkretnie.

    > > Mnie sie w glowie nie miescilo ze po wprowadzeniu obowiazkowych oplat i
    > > odbiorze smieci komus sie bedzie chcialo ladowac smieci na auto, lac
    > > benzyne w bak, jechac w las, zrzucac smieci (okazjonalnie marznac) jak
    > > moze wrzucic w kubel i miec zalatwione jak i tak placi.
    > To akurat jest wynik niedoskonałości tego systemu, tj. jak ktoś ma dom na
    > wsi 200km dalej, a na codzień mieszka w mieście, to przecież nie będzie dwa
    > razy za śmieci płacić, bo po co. Płaci tam gdzie taniej, a łatwiej wywieźć

    Ta, i jest ich tyle zeby od razu caly narod stygmatyzowac.
    Z drugiej strony skoro sa takie miejsca (zakladam ze gminy turystyczniate) to kij im
    w oko jak nie umieja ogarnac tematu.
    Do kazdego domu bez deklaracji dolozyc nieco podatku (zazwyczaj nie wala maksymalna
    stawka wiec jest miejsce) na smieci.
    I postawic kubel do zbioru.
    A to co do lasu wywiezione przegrzebac i znalezc winnych.
    Ale musi sie chciec. Prosciej na onet arta maznąc...

    > do lasu po drodze do pracy niż wieźć 200km do domu. Poza tym wszelkiej
    > maści innni janusze byznesu co mają w umowie posprzątać po sobie (np.
    > budowlańcy, żeby nie być daleko od tematu grupy) :P też nie będą na PSZOK
    > jechać skoro po drodze do domu las jest.
    >
    Jak wyzej, jest paru takich ale onet napisze "ze Polacy"...

    Temat latwy nie jest i po zwiedzeniu nieco swiata stwierdzam ze wszedzie jest
    podobnie.
    Na zachodzie nawet mysle ze gorzej bo tam sie intensywnie sprzata wiec ludzie nie
    maja tyle oporu przed smieceniem.
    Ale pochodzilem nieco po lasach tu i owdzie i jakos drastycznie mniej smieci nie
    widzialem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1