  • Data: 2022-01-17 15:49:58
    Temat: Re: czym najepiej ciąć opony?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 16 Jan 2022 12:44:25 -0800 (PST), ptoki

    > Jak wykle tak jak JKM mowil, cos sie wprowadzi, bedzie drozej oryginalny
    > problem i tak pozostanie nie rozwiazany a pojawia sie nowe.

    Nono, tej JKM to taaaaki oświecony. Tylko że bezpańskich śmieci jest jednak
    zdecydowanie mniej, twierdze to jako bezpośredni obserwator mieszkający w
    otulinie warszawskiego parku krajobrazowego.

    > Mnie sie w glowie nie miescilo ze po wprowadzeniu obowiazkowych oplat i
    > odbiorze smieci komus sie bedzie chcialo ladowac smieci na auto, lac
    > benzyne w bak, jechac w las, zrzucac smieci (okazjonalnie marznac) jak
    > moze wrzucic w kubel i miec zalatwione jak i tak placi.

    To akurat jest wynik niedoskonałości tego systemu, tj. jak ktoś ma dom na
    wsi 200km dalej, a na codzień mieszka w mieście, to przecież nie będzie dwa
    razy za śmieci płacić, bo po co. Płaci tam gdzie taniej, a łatwiej wywieźć
    do lasu po drodze do pracy niż wieźć 200km do domu. Poza tym wszelkiej
    maści innni janusze byznesu co mają w umowie posprzątać po sobie (np.
    budowlańcy, żeby nie być daleko od tematu grupy) :P też nie będą na PSZOK
    jechać skoro po drodze do domu las jest.

    --
    Pozdor
    Myjk