  • Data: 2022-01-16 21:49:05
    Temat: Re: czym najepiej ciąć opony?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 16 stycznia 2022 o 14:43:16 UTC-6 Kris napisał(a):
    > niedziela, 16 stycznia 2022 o 21:12:05 UTC+1 ptoki napisał(a):
    > .

    > Dobrze piszesz.
    > A przy okazji z dzisiaj:
    > Na spacer z piesami do lasu polazlem.
    > Gdzieś tam w rowie widzę 4 niedawno(bo łażę tam często) wyrzucone opony.
    > Miejsce takie że z "miasta" że 4 km ktoś te opony wiózł.
    > Pszoka mamy nieopodal centrum- idiota zamiast wieźć do lasu mógł szybciej, bliżej,
    za darmo do pszoka oddać.
    > Ale idiota

    Moze idiota, a moze po prostu nie ma pojecia gdzie i jak to wywiezc. Sam mialem
    zgryzy bo chcialem pozbyc sie opakowan po spokojnej chemi domowej tyle ze wiekowej i
    w zwyklym pszoku mnie przecwiczyli zadajac durne pytania. A co to? A od kiedy Pan to
    ma? A te to mozemy a tych to nie wiemy, musi pan jechac tam i tam, tam przyjma...

    A smieci byly "cudze" z sprzatanego domu.

    > Co do palenia smieciami- że dwa lata temu się smieciucha pozbyłem i gazem grzeje.
    > Ale jak smieciucha miałem to wszystkie śmieci nadające się do spalania gdybym w nim
    palił to może jedno popołudnie na miesiąc by zeszlo a energi z tego tyle że wannę
    wody bym zagrzał.
    Ano.