  • Data: 2013-04-28 03:38:32
    Temat: Re: gniazdo do ładowania auta
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 27 kwietnia 2013 10:55:49 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > 5x10mm? Hmm... Troch� du�o :)

    Wlasciwie czemu duzo? Ja mam taki od licznika do domu (30mb) dla przylacza ~17kW.
    Moim zdaniem kogutek dobrze radzi (w tym przypadku!) bo elektryczne auta nie laduje
    sie przeciez prostowniczkami 2A tylko "z grubej rury" - nie wiem dokladnie ile A bo
    nie interesowalem sie ale pewno sporo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.