  • 31. Data: 2018-01-20 23:28:10
    Temat: Re: instalacja fotowoltaiczna raz jeszcze
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 23:00:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Piłes Specjala?

    Proszę cię, przecież to wszystko są lagery bez smaku - sama woda, da się
    wypić tylko prawie-zmrożone tak żeby kubki smakowe oszukać :-)

    > I że coś o nazwie Pinto którego pijesz butelke na 100 dni zdrożało to znaczy ze
    piwo zdrożało?

    A gdzie ja napisałem, że piwo zdrożało? ;)

    > Co z tym masłem?
    > Zdrożało u Ciebie o 3zł?

    Tak -> przez cały czas w biedronce kosztuje 5,99 i za tyle kupuję,
    taniej nie widziałem od przynajmniej paru tygodni :) Mówię oczywiście
    o maśle, a nie masłopodobnym produkcie.

    > I przez cały rok tak drogie było ze 450zł przepłaciłeś?

    Nie pamiętam ale od dawna jest drogie :)

    > Kiepsko w tym Wodzisławiu macie;)
    > Pieluchy zwykłe kupujesz czy jakies egzotyczne "Pinta"?

    Dada kupuję z biedronki :)

    Natomiast po piwach które wymieniłeś po prostu zbiera się na rzyg ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2018-01-20 23:52:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 23:28:11 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A gdzie ja napisałem, że piwo zdrożało? ;)

    Sprawdziłem
    I nigdzie;)
    Sorry
    > Tak -> przez cały czas w biedronce kosztuje 5,99 i za tyle kupuję,
    > taniej nie widziałem od przynajmniej paru tygodni :)

    Od kilku miesięcy jak minął miesięczny okres paniki na podwyżkę cen masła
    bez problemu można dostać masło w ceni poniżej 4zl za 200gr(?) kostę
    >Mówię oczywiście
    > o maśle, a nie masłopodobnym produkcie.

    Jeśli już kupuje to tylko takie. A przeważnie robię sam
    > Nie pamiętam ale od dawna jest drogie :)

    Ze dwa miesiące temu wzrosła cena czasami nawet do 8zł ale teraz spadłą nazad do 4zl

    > Dada kupuję z biedronki :)

    Chyba też te kupowałem
    Nie pamietam, dawno temu to byół. Córa już dorosła;) sama na Woodstock jeździ już

    Biedronka to też moj podstawowy sklep z racji że mam do niego kilkadziesiąt/kilkaset
    metrów. I nawet dzisiah=j masło po ok4 zł było

    > Natomiast po piwach które wymieniłeś po prostu zbiera się na rzyg ;)
    Znaczy nie piłeś
    1 na 100dni pijesz to małe rozeznanie masz
    No i młody jesteś;)

  • 33. Data: 2018-01-21 00:07:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 23:52:57 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Od kilku miesięcy jak minął miesięczny okres paniki na podwyżkę cen masła
    > bez problemu można dostać masło w ceni poniżej 4zl za 200gr(?) kostę

    No to muszę sklep zmienić :) U nas po 5.99 cały czas. Czasem zrobią
    promocję "kup dwie kostki to kostka za 3,99" ale jeszcze nigdy mi się
    nie udało trafić - zawsze pustki :D

    > Biedronka to też moj podstawowy sklep z racji że mam do niego
    kilkadziesiąt/kilkaset metrów. I nawet dzisiah=j masło po ok4 zł było

    Też mam do biedry ~350m. Czubej dachu biedry widzę z okna :D

    > Znaczy nie piłeś

    Pewnie, że piłem. W czasach młodości hektolitrami. I czasem teraz też
    się zdarzy, że w sytuacji awaryjnej takiego sikacza się wypije - jak jest
    prawie zmrożone to smaku moczu nie czuć - tylko co za sens picia czegoś,
    co nie ma smaku?:) Jak posmakujesz piw rzemieślniczych to do sikaczy już
    nie wrócisz.

    > 1 na 100dni pijesz to małe rozeznanie masz

    To też żeś se wymyślił :D Napisałem, że może wyjdzie 100 piw rocznie, a to
    daje *średnio* piwo co 3-4 dni ;)

    > No i młody jesteś;)

    No, a kiedyś to były czasy.. dziś już nie ma czasów :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2018-01-21 18:13:23
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > To wiecej niz inflacja czy mniej? Tylko sie nie potnij w ramach protestu na grupie.

    Z branży:

    - Dlaczego zamierzacie podnosić ceny benzyny? - pyta dziennikarz prezesa
    spółki paliwowej.
    - Aby zwiększyć wynagrodzenie naszych pracowników na progu nadciągającej
    inflacji.
    - Ale skąd wiecie o inflacji?
    - Cóż, przecież benzyna podrożeje...

  • 35. Data: 2018-01-22 08:28:20
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Sat, 20 Jan 2018 06:16:58 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > maslo roslinne ktorego uzywam od wielu lat nie zdrozalo i pomimo wieku cholesterol
    mam w normie, a jak jadlem prawdziwe maslo to mialem wysoki

    Jak doczytałem do tego miejsca, to aż sprawdziłem, czy nie Animka :)

    --
    Yakhub

  • 36. Data: 2018-01-26 08:37:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 stycznia 2018 00:07:52 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]

    > prawie zmrożone to smaku moczu nie czuć - tylko co za sens picia czegoś,
    > co nie ma smaku?:) Jak posmakujesz piw rzemieślniczych to do sikaczy już
    Do poniższej listy piwa rzemieślnicze dopisz;)
    1. Mieć Iphone
    2. Pić kawę w Starbucks
    3. Byc wegetarianinem / weganem
    4. Nosić długą brodę
    5. Nie mieć w domu TV

    Najbliższy rzemieślniczy browar mam ok 1,5km od domu
    Zresztą w promieniu 50km jest kilka tego typu browarów
    Próbowałem ich produktów ale niestety to nie moje smaki.

  • 37. Data: 2018-01-26 10:48:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 08:37:27 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Próbowałem ich produktów ale niestety to nie moje smaki.

    Dobrze napisałeś - SMAKI :) Bo piwa rzemieślnicze je mają. Nie muszą Ci
    od razu podpasować - zresztą nie wiem jakich próbowałeś, bo rodzai piw jest
    chyba z kilkaset i różnią się jak smak cytryny od cukru :D

    Koncerniaki za to smaku nie mają żadnego i w "ślepym teście" nie masz szans
    rozpoznać które jest które - wszystkie "smakują" tak samo - nijak :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2018-01-26 10:52:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 08:37:27 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Próbowałem ich produktów ale niestety to nie moje smaki.

    http://haveabite.in/uploads/2016/03/MAPA.jpg

    Którego konkretnie próbowałeś? :-)

    Widzisz ile ich jest? A Ty pijesz tylko koncernowego lagera... ;)
    Nie wiesz, co tracisz :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.