    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Date: Tue, 2 Mar 2021 22:02:03 +0100

    W dniu 02.03.2021 o 17:02, adam pisze:

    > Popatrzyłem trochę na te różne Sonoffy, zmyślne urządzenia, tylko ja już
    > nie nadążam, może ktoś mi pomoże.
    > Przeczytałem, że może działać w pętli, i to mi pasuje. Ale chciałbym,
    > żeby ta pętla nie chodziła cały czas, tylko żebym mógł ją np wyłączyć na
    > noc, a rano włączyć. Ale jak ją rano włączam, to żeby od razu
    > zastartowała w sposób aktywny i uruchomiała urządzenie. Potem urządzenie
    > chodziłoby  dalej w pętli. Da się to zrobić?
    sądzę że tak. On ma na obudowie przycisk, do zmiany stanu. czyli jeśli
    był wyłączony, to naciśnięcie przycisku go uruchomi. Mało tego, gdzieś
    czytałem zę można go obsługiwać pilotem na 433mHz, nie tylko telefonem.
    Natomiast czy da się (w prosty sposób) zrobić tak aby w nocy był
    wyłączony a w ciągu dnia 15/15 minut wył/wł - tego nie wiem. bo
    wpisywanie 4 zmian na godzine to jest trochę klikania
    ToMasz