  • Data: 2021-03-02 22:51:48
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, adam.
    On 02.03.2021 17:02 you wrote:

    > Popatrzyłem trochę na te różne Sonoffy, zmyślne urządzenia, tylko ja
    > już nie nadążam, może ktoś mi pomoże. Przeczytałem, że może działać
    > w pętli, i to mi pasuje. Ale chciałbym, żeby ta pętla nie chodziła
    > cały czas, tylko żebym mógł ją np wyłączyć na noc, a rano włączyć.
    > Ale jak ją rano włączam, to żeby od razu zastartowała w sposób
    > aktywny i uruchomiała urządzenie. Potem urządzenie chodziłoby dalej
    > w pętli. Da się to zrobić? Chciałbym w ten sposób sterować
    > cyrkulacją ciepłej wody. W dzień woda nie musi krążyć cały czas,
> [...]

    Ja to zrobiłem na programatorze tuya/smarthome.
    Prawie jak sonoff tylko nie ma ograniczenia na max 8 zdarzeń (ewelink
    tak ma)
    Trzeba niestety każde włączenie i wyłączenie oprogramować. Z tym że u
    mnie wystarczy włączyć na 10 minut co godzinę. I ponieważ kuchnia i
    kibelek są blisko zbiornika CWU, więc obiegowe włączam tylko rano i
    wieczorem

    --
    Pete