  • Data: 2021-03-02 23:37:56
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2021 o 23:09, heby pisze:
    :

    > Tak, bo taki też się przyda za kilka tygodni jak się okaże że można
    > żarówkę w garażu podpiąc, roombe, telewizor, sterować z telefonu itd
    > itp. wszystk oza "friko" jeśli zrobisz ten duży krok na początku.

    Na Sonoff/Supla też idzie ale nie ma tutaj ani chińskiego serwera a ni
    żadnego Pi w pośrednictwie.

    > Znam, ale tutaj jest problem w drugą stronę. Skoro już masz HA to nagle
    > można zrobić więcej, lepiej, prościej.

    Sonoff idzie przeprogramować bez problemu, przecież. Jeśli będzie taka
    potrzeba.

    > Nie wiem czy programowanie sonoff jako autonomicznego pudełka jest
    > przyjemnie. Nie będzie spełniać nic ponad zwykły programator czasowy.

    Nie, nie jest przyjemne, dlatego proponuję Sonoff/Supla.

    Wiem, że nie miałeś z tym do czynienia ale ja miałem możliwość
    sprawdzenia większości "SmartHome" w różnych systemach i mam różne
    rozwiązania w zależności od potrzeb. Tutaj proponuję proste i niezawodne
    bez specjalnej grzebaniny, którą można jednak zmienić w przyszłości.

    Dodatkowa funkcja to pełna niezależność od siebie tych modułów (wiadomo,
    WiFi jest potrzebne) ale brak własnego serwera raczej pomaga na początku
    niż dłubanie tygodniami w sofcie i rycie po forach nad rozwiązaniem
    "akurat mojego problemu" co się kończy własną edukacją i pisaniem
    oprogramowania na własne potrzeby.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>