  • Data: 2021-03-04 01:18:25
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Mar 2021 22:14:12 +0100, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > logiką działania. Po jakimś czasie dołożysz do neigo znacznie
    > więcej niż
    > Isnieje tez kilka alternatyw:
    > 1) czujki ruchu na zigbee + bridge zigbee
    > 2) czujki ruchu na zwave i bridge na zwave
    > 3) czujki bezpośrednio na wifi - nie używałem, wiem że są.

    Ale.po co dodatkowe czujki ruchu jak większość ma już czujki od
    alarmu?
    Z tą cyrkulacją i czujką ruchu to ciekawy pomysł. Akurat u siebie mam
    system czujek zintegrowany z całą automatyką domową więc informacja
    czy ktoś jest w domu mam.
    Jak w Twojej konfiguracji uznaje się, że "nikogo nie ma" - brak
    ruchu przez godzine? Jaki czas jest optymalny?

    --
    Marek