  • Data: 2021-03-03 20:20:59
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, Budzik.
    On 03.03.2021 19:59 you wrote:

    > Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...
    > Nie wiem jak we Francji ale trzeba tez pamietac ze np w Polsce coś
    > kupione za 20x przedsiebiorce rozliczajacego koszty kosztuje tak
    > naprawde około 14x. Roznica robi sie coraz mniejsza.

    Są tacy, co przysłowiową szczotkę do kibla "wrzucają w koszty". Ja, mimo
    że jestem JDG, to nie zdecydowałbym się takiego gniazdka brać na firmę.
    Dlatego jeśli mam za 30% ceny lokalnej, to wolę kupić tamże i nie mieć
    problemów z uzasadnieniem związku kosztu z przychodem. Dodatkowo coraz
    więcej magazynów jest w UE i czas wysyłki to 3-5 dni.

    --
    Pete