  • Data: 2021-03-03 09:59:32
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.03.2021 o 07:36, heby pisze:

    > Ok, proponujesz autorowi pytania druciarstwo na sonof/supla, ja
    > proponuje troache mniejsze na HomeAssistant + sonoff/tasmota.

    To nie jest druciarstwo. Po prostu, jakiś początek, do ewentualnej
    rozbudowy.

    > W sumie na jedno wyjdzie na początek, choć dalej trzymam opinię że HA
    > powoli na więcej, a więcej się pojawi, zawsze się pojawia.

    U mnie się raczej nie pojawi w tym miejscu. 3x Sonoff załatwiło mi
    wszystko co akurat potrzebowałem. To raczej był wynik małego kompromisu
    energetycznego.
    Chciałem na początku postawić jakąś malinę, bo nie powiem, obsłużyłaby
    mi lekko więcej, szczególnie całą zdalną kontrolę zasilania
    akumulatorowego, gdzie na Sonoff idzie to wydłubać ale stwierdziłem, że
    każdy miliamper ma znaczenie i ograniczyłem. Wyszło całkiem dobrze a
    przede wszystkim niezawodnie.

    > Kwestia wyboru czy z grubej rury czy skromnie. Zależy pewnie od
    > umiejętnosci informatycznych.

    Poniekąd tak. Gdzie indziej mam znacznie bardziej rozbudowane systemy w
    różnych konfiguracjach ale zawsze kończy się to grzebactwem bez końca,
    bo są jakieś możliwości czy pomysły albo coś komuś nie pasuje. Im
    bardziej skomplikowane układy to częstsze niedomagania.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>