  • Data: 2021-03-03 08:56:18
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-03-02 o 17:02 +0100, adam napisał:
    > Chciałbym w ten sposób sterować cyrkulacją ciepłej wody. W dzień woda
    > nie musi krążyć cały czas, więc chodzi w pętli. Na noc ją wyłączam
    > całkowicie, rano włączam. I jak włączę, to chciałbym, żeby od razu
    > woda krążyła.

    Ja do sterowania piecykiem elektrycznym w sklepie kupiłem "mądre
    gniazdko" o nazwie MEROSS MSS210. Też się zupełnie nie orientowałem w
    tym wszystkim, kupiłem z dużą dozą niepewności, bo na pudełku piszą o
    jakichś Alexach i asystentach, a ja nikogo takiego nie znam.
    Ostatecznie działa znakomicie - podłącza się to do wifi, a następnie
    konfiguruje z poziomu aplikacji na androida, w której można ustawić
    najróżniejsze cykle włącz/wyłącz. Działa to sobie od roku samo, nie
    musiałem nic przy tym robić poza wstępnym ustawieniem. Kosztowało to
    bardzo niewiele, jakoś chyba w okolicach 29 euro.

    Mateusz