  • Data: 2021-03-03 18:58:40
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-03-03 o 17:46 +0100, Pete napisał:
    > Ale rozliczasz jakąś unijną dotację na te gniazdka że ci koniecznie i
    > niezbędnie potrzebna jest faktura?
    > Bo jakby nie liczyć 26$/4 to jednak mniej niż 19EUR/2.

    Niby tak, ale jeśli mam potem dopraszać się od Pana Xia Ming Sing
    jakiegokolwiek rachunku, by następnie głowić się 20 minut jak ten jego
    chiński PDF zaksięgować, to już żaden interes. Nawet gdyby przebitka
    miała być 500% to i tak wolę skorzystać ze znanego, lokalnego
    kontrahenta dla którego już mam stosowne konto księgowe i który wystawi
    mi legalną FV bez żadnej łaski. Oczywiście jeśli kto kupuje prywatnie i
    nie zależy mu na czasie to jasne - można się bawić.

    Mateusz