  • Data: 2011-03-03 18:20:32
    Temat: Re: jakie świetlówki kompaktowe?
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-03 18:58, R. P. pisze:

    > Nieprawda. Światło z kompaktówki jest niezdrowe, łatwo sprawdzić
    > spektrum tego światła, to jest czysta fizyka, światło ze źródła żarowego
    > ma lepszą charakterystykę. Mniej więc psuje wzrok.

    To ze spektrum swietlówki jest inne niz spektrum termiczne
    (scislej - ma dziury w pewnych barwach), nie znaczy, ze jest szkodliwe.

    Slepisz sie godzinami na monitor (ja zreszta tez ;) )i jakos nie
    przeszkadza, ze to R+G+B?

    A w temacie: kupilem wieksza ilosc Philipsów na Allegro - maja
    chlopcy w dosc dziwnej cenie ok. 3 zl. Jak na razie bardzo OK.

    pozdro
    --
    A S